Warszawa, 25 maja 2015 r. – Nowa kampania agencji Publicis dla Orange promuje Pakiet Swobodny wprowadzony w odpowiedzi na potrzeby ludzi młodych, którzy lubią być ze wszystkim na bieżąco. Jego użytkownicy mogą korzystać z nielimitowanego internetu LTE, wyjątkowego pakietu telewizyjnego Comfort+ od nc+ z bogactwem kanałów HD oraz nielimitowanych rozmów w sieci komórkowej Orange za jedyne 69,90 zł miesięcznie.
Działania komunikacyjne przygotowane przez agencję Publicis, podkreślające wolność i swobodę w korzystaniu z oferowanych usług, będą prowadzone w telewizji i Internecie. Pakiet Swobodny został udostępniony przez Orange w kwietniu br.„W promującym go spocie pokazujemy, że w zasięgu sieci Orange ulubione seriale można oglądać zawsze wtedy, gdy ma się na to ochotę. Umożliwia to dostęp do szybkiego mobilnego Internetu. Wystarczy mieć odpowiedni sprzęt i wykupiony Pakiet Swobodny. Tomek Boski i jego koledzy korzystają w pełni z dostarczonych przez Orange usług, ściągając kolejne odcinki ulubionych seriali, gdy tylko tego chcą.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis Poland.
O tym, co wybiorą przyjaciele Tomka po obejrzeniu serialu do końca, przekonają się telewidzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Katarzyna Barczuk (Account Executive), Anna Cudna (Senior Copy Writer), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją Chimney, a udźwiękowieniem Post Meridan. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem: https://youtu.be/n2IPpjSRUMc
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zalety-swobodnego-dostepu-do-sieci-w-kampanii-publicis